نسخه اصلی کتاب کنز الحسینی

کتاب کنز الحسین (نسخه اصلی و مجرب )

بصورت فایل pdf

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جامع و کاملترین کتاب در زمینه علوم غریبه.

این کتاب از معتبر ترین کتاب های علوم غریبه در زمینه دعانویسی و احضار انسان و احضار جن و دعاها و طلسمات قوی و معتبر در زمینه محبت و گشایش بخت و گشایش کار و اسامی اسم اعظم و . . .  می باشد.

این کتاب  تنها کتابیست که تمام اساتید دعانویسی  از آن استفاده کرده و اجابتهای آن را مشاهده کرده اند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

متاسفانه بنده با پیگیری های فراوان چون مشاهده کرده بودم که اغلب افرادی که در علوم غریبه از آن استجابت دیده اند از این کتاب یاری جسته اند و با این مشکل که کتاب بازاری موجود در دست کتابفروش های خیابانی و ..... چون نسخه اصلی نبوده و نسخه تحریف شده می باشد پس یقینا و قطعا نسخه هایش دستکاری شده و در اینصورت هیچ استجابی در کار نخواهد بود و متاسفانه معدود افرادی هم که در زمینه علوم غریبه فعالیت دارند از نشان دادن اصل نسخه حتی واهمه دارند و سر باز می زنند.

بنده با مرارت های فراوان آخر سر توانستم نسخه اصل و نایابی که در دست اهل بازاریان نیست را بدست اورم و این نسخه کاملترین و اصیلترین و کهن ترین نسخه چاپ سنگی اصل در ایران می باشد که دعاهای آن بدون کوچکترین تحریف و دگرگونی جواب خود را پس داده است و نویسنده این کتاب تمامی نسخه های ان را از مرتاضین و شیوخ هند و پاکستان جمع اوری و گرداوری نموده است و کاملترین کتاب در زمینه استجابت دعوات سوره ها , اوراد و اذکار , احضارات و تسخیرات می باشد و از جمله دعواتی که در این کتاب بسیار حائز اهمیت است دعوت سوره یس و سوره اخلاص است  و معتبرترین کتاب در علوم روحانیات و علوم خفیه می باشد.

 

این کتاب برای تمامی افرادی که در تمامی حیطه های علوم ماورایی , علوم غریبه و خفیه فعالیت می کنند تاکید موکد می کنیم که این نسخه را حتما تهیه بفرمایید.با ما متفاوت بودن را احساس کنید.

 

قیمت این کتاب نسخه اصل فقط 300 هزار تومان می باشد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.